"Je luistert naar Radio August. Donkere nachten, met Poe en Munro ... "
Ga op avontuur in het vreemde stadje augustus met lokale radiopresentatoren en geheime minnaars Poe en Munro, terwijl ze zes unieke mysteries tegenkomen in de lucht en daarbuiten. Leid het geklets en de actie terwijl ze een nachtmerrie-stalker afweren die maar niet loslaat, een wraakzuchtige geest die op zoek is naar een eeuwige afsluiting, een demonische schildering die wensen vervult - en meer - maar kun jij Poe en Munro bij elkaar en in leven houden …?