Kruip in de huid van de jonge Kayron, een veelbelovende piloot wiens hart en geest gevuld zijn met wraakgedachten vanwege de dood van zijn vader. Het is aan jou om een web van verraad en eeuwenoude bedreigingen bloot te leggen, een betrouwbare bemanning te verzamelen om de ultieme dreiging van de duisternis het hoofd te bieden en hoop terug te brengen in een universum dat op de rand van een intergalactische oorlog staat.