“Darkness and Flame. Enemy in Reflection” is een avontuurspel in het genre Zoek en Vind, met talrijke minispellen en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde zoektochten.
In deze nieuwe, vijandige wereld kun je de aandacht echter nog geen minuut laten verslappen. De boete voor hun roekeloosheid laat niet lang op zich wachten… Alice belandt in een strijd tegen een kwaad dat nog ouder dan het Duister is.
Ze zal vraagstukken moeten oplossen waar dappere mensen al eeuwenlang mee worstelen. Haar vrienden kunnen haar dit keer echter niet helpen, ze zijn aan een krachtige vloek ten prooi gevallen.
Zal Alice erin slagen een oplossing te vinden? Zal ze op de hulp van nieuwe vrienden kunnen rekenen? Ze is aan het gevaar gewend maar zal haar moed ook voldoende zijn in een wereld waar niemand meer op redding hoopt?
Verken samen met Alice de schoonheid van het Vruchtbare Land en stuit op oude geheimen. Los puzzels op en verzamel alles wat Alice kan helpen een eeuwenoud kwaad te stoppen. Laat de mensen weer op hun redding hopen!