De apocalyptische strijd tussen reusachtige monsters is begonnen in dit door manga geïnspireerde, zijwaarts scrollende kaiju-knokspel! Titanische wezens, de Nephilim genaamd, zijn de aarde binnengevallen en de enige hoop om ze te stoppen is DAWN (Defense Alliance Worldwide Network), dat zijn eigen kolossale vechters heeft ontketend om tegen de vijandige hordes te strijden. Bestuur vier gigantische reuzen, Megadon, Aegis Prime, Tempest Galahad en Gamira, met elk hun eigen vaardigheden en vechtstijlen, en knal je een weg door realistische vernietigbare omgevingen in meer dan 35 missies. Verhoog je krachten met DNA-verbeteringen, verpletter vijanden met verwoestende woede-aanvallen en brute executies en werk samen met een vriend voor co-op-actie met twee spelers. Jij bent de laatste verdedigingslinie van de planeet ... maar ben je sterk genoeg om de mensheid van de komst van de monsters te redden?