In deze snelle, leuke en waanzinnige puzzelgame moet je blokken verzamelen en bij elkaar zoeken, en lang genoeg in leven blijven om de tijd te veranderen, waardoor zowel de game als de regels op z'n kop worden gezet!
Met meerdere spelstanden, 10 CPU-personages om tegen te strijden en een enorme kledingkast met meer dan 30 kostuums om te verzamelen, is Day and Night een klassieke puzzelactiegame met een spannende twist!