Day of the Dead: Solitaire Collection nodigt je uit voor een kleurrijke reis door de Dag van de Doden. Beleef het dynamische Dia de los Muertos en versier een begraafplaats om zielen te verwelkomen in het land van de doden. Verzamel kaarten en pas je eigen griezelige patience-kaartspel aan. Er wacht een huiveringwekkend avontuur op je in Day of the Dead: Solitaire Collection!