Hij heeft nul vrienden op zijn FaceTome-account en niemand om mee rond te hangen. Dus om zich beter te voelen begint hij “Project Deadlings”. De Dood koopt een fabriek waar hij zijn laboratorium kan bouwen en begint een immens groot leger zombies te trainen.
Terwijl het leger Deadlings groter wordt, worden de doolhoven in het laboratorium gevaarlijker, met allerlei puzzels en dodelijke vallen. Elke Deadling heeft zijn eigen unieke vaardigheden: Bonesack is behendig, hij kan rennen en springen. Creepy kan muren en plafonds beklimmen, Lazybrain loopt langzaam maar voorzichtig en Stencher... nou, Stencher heeft maagproblemen en kan zijn krachtige gaswolken gebruiken om te vliegen.
Kun jij de Dood helpen zijn verveling om zeep te helpen? Kun jij een weg vinden door de meer dan 60 levels in Deadlings? Gaat het je lukken Project Deadlings te voltooien en al je zombiehandlangers te trainen?