Er vindt een mysterieuze reeks moorden plaats in Greenvale, een klein stadje in Noord-Amerika te midden van prachtige natuur. FBI-agent York gaat met zijn "vriend" Zach op pad om de zaak te onderzoeken. Breng tijd door met de dorpsbewoners, dompel jezelf onder in de natuur en de waarheid zal stukje bij beetje aan het licht komen. Wanneer je eindelijk de waarheid achterhaalt, zal het lastig zijn om Greenvale te verlaten.