Overleef de Apocalyps in "Deads on the Road: shoot Zombie Hunting 2024" een intens actie-avonturenspel. Navigeer door een post-apocalyptische wereld die wordt overspoeld door de ondoden terwijl je vecht om te overleven. Gewapend met een arsenaal aan wapens en je verstand, moet je verlaten steden verkennen, op zoek gaan naar voorraden en hordes zombies afweren die om elke hoek op de loer liggen.
Survival Mechanics: beheer je gezondheid, munitie en middelen verstandig. Elke beslissing kan het verschil betekenen tussen leven en dood.
Aanpasbare Gameplay: kies uit verschillende moeilijkheidsgraden die passen bij je speelstijl, van casual exploratie tot hardcore survival.