Betreed de meedogenloze wereld van Death Elevator, een strakke, low-poly FPS waarin elke beslissing telt en elke ontmoeting je laatste kan zijn. Met een one-hit death mechanic en dynamische slow-motion vereist elk gevecht precisie en snelle reflexen. Klim door willekeurige verdiepingen, vecht tegen golven vijanden met steeds wisselende wapens en ontrafel het mysterie achter de lift.
Ontdaan van upgrades, vaardigheidsbomen en progressiesystemen richt Death Elevator zich puur op jouw vaardigheden. Strijd om de hoogste scores en kijk hoe je het doet in vergelijking met anderen op het wereldwijde klassement. Kun jij de klim overwinnen en je plaats aan de top opeisen?