Ik ben Joe Salinger, een toegewijd paranormaal onderzoeker. Ik kon het niet laten om me te verdiepen in de geruchten die de ronde deden over spookachtige waarnemingen in Crimson Motel.
Het verontrustende nieuws draait om een huiveringwekkend incident van enkele maanden geleden: een maniakale psychopaat vermoordde op brute wijze twee tieners binnen de muren van het hotel.
Als reactie hierop sloot het management het motel abrupt, onder vermelding van "renovaties" als dekmantel.
Het enigma dat Crimson Motel omhulde wekte mijn nieuwsgierigheid; het is precies het soort mysterie waar ik van gedij.
Als het mij lukt om spookachtige verschijningen vast te leggen, zou dat mijn bijdrage van onschatbare waarde zijn aan het ontrafelen van de geheimen die verborgen liggen in het Crimson Motel.