Death Noodle Delivery
Welkom bij Death Noodle Delivery. Lever de noedels, verspil geen enkele portie en het allerbelangrijkste… probeer niet te sterven.
Upgrade je oude hoverboard van een roestig strijkplank tot een geperfectioneerde moordmachine. Kraak AI-betaalmuren en ontgrendel nieuwe power-ups waarmee je de tijd kunt manipuleren en explosieve katten kunt lanceren!