Death Ray Manta SE
Death Ray Manta is een arenashooter met twee sticks waarin je vijanden opblaast met kleurige lasers.
32 schermen vol kleurrijk en chaotisch laservuur: hoe ver kom jij in de vissenruimte?
Dit spel bevat flitsende beelden die mogelijk aanvallen kunnen uitlokken bij mensen met lichtgevoelige epilepsie.