Ga op avontuur als een nieuwe Reaper die schurkenstaten is geworden! Verzamel uitrusting en spreuken, leer krachtige aanvallen tegen hordes vijanden, voltooi missies voor een cast van eigenzinnige personages en maak moeilijke keuzes in deze grimmige maar rijk geïllustreerde 2D-wereld. Speel alleen of met een vriend in lokale coöp en dien samen de Dood!
Meer dan 40 uitrustingsstukken die je kunt aanschaffen om je Reaper aan te passen en je te helpen in de strijd! Vind uitrusting in een verscheidenheid aan goed verborgen kisten, of gebruik de zielen die je verzamelt als betaalmiddel om voorwerpen te kopen bij de plaatselijke verkoper, Fiona. Kom elke dag terug, want haar inventaris verandert! Mix en match bepantsering en gebruik de kracht van de unieke vaardigheden zoals vuurballen, het vermogen om vijanden te bevriezen, engelenvleugels waarmee je in veiligheid kunt glijden, meteoren uit de lucht op te roepen en zelfs op hol geslagen eenhoorns!
Werk samen met een lokale vriend. Terwijl hij lokaal speelt, speelt speler 2 als Spaura, de zielendrager van de Reaper.
Vecht je een weg door 30 prachtig ontworpen levels, help kleurrijke personages door middel van verschillende side-quests en vervul je taken als maaier door zielen te verzamelen voor Death. Dagelijkse premies zijn verkrijgbaar bij verschillende npc's.
Verzamel uitrusting, leer spreuken en ga verder als Reaper om gruwelijke vijanden te verslaan en epische bazen te verslaan.