Deathchron is een retro arcadespel boordevol heftige platform-actie, krachtige aanvallen en dreigende vijanden.
Niet lang geleden kreeg een alledaagse jongen een dringende opdracht via zijn televisie. Kort daarna stond er een ongelofelijke gevechtsrobot genaamd Deathchron voor de deur.