Defense Grid 2 is een bekroonde tower defense-game.
Vijandige hordes vallen aan om je energiekernen te stelen! Alleen jij kunt ze stoppen door je basis op strategische wijze met verdedigingstorens uit te rusten. De intuïtieve besturing, diepgaande gameplay en eindeloze mogelijkheden zorgen voor urenlang speelplezier.
Defense Grid 2 voor de Nintendo Switch omvat de nieuwste updates en verbeteringen van het origineel, alsook voor de Nintendo Switch ontwikkelde functies.
DG2 heeft een campagne van 26 missies en bevat de nieuwste uitbreiding: DG2: Aftermath, een volledig nieuw hoofdstuk met vijf missies.
Speel de campagne lokaal met een vriend in de stand voor twee spelers of werk samen met een vriend om de aliengolven te stoppen in de Defense Mode voor twee spelers.
Ga voor de eerste plaats op de Global Leaderboards of neem het op tegen je vrienden op de Friends Leaderboards.
Speel meer dan 40 torenupgrades vrij, elk met vijf krachtniveaus. Probeer diverse strategieën uit.
Defense Grid 2 bevat een volledige cast professionele stemacteurs. Beschikbaar in het Engels, Frans, Duits en Spaans.