Je bent uitgerust met een gravitatiemotor. Deze creëert een zwaartekrachtveld om je heen en is je hoofdbron voor snelheid. Gebruik hem heuvelafwaarts om te versnellen. Pas wel op, want heuvelopwaarts vertraagt hij je. Verder vind je volop snelheidsboosters, zoals Enerjuice, die je extra snelheid geven.