Demon Go! is een side-scrolling runner actiespel, waarbij spelers een eenvoudige besturing gebruiken om zich snel te verplaatsen doorheen de levels.
De weg naar de kattenhemel, gevuld met kittens van heel de wereld, is een moeilijke. Help de kleine demon om de utopie te bereiken waar hij al zo lang naar verlangt!
Gebruik alleen 'Jump' en 'Dash' om voortdurend vooruit te stormen! Gebruik deze twee acties om weg te lopen van de demonen of te verslaan om de kattenhemel te bereiken!