Demon Hunter: Revelation
De demonen jaagster moet de dochter van het slachtoffer vinden voordat het te laat is. Durft ze het wezen van een andere dimensie te volgen en te duiken in de donkere geheimen van haar eigen verleden?
Nadat ze het beest van een andere dimensie had verslagen hoopte Dawn Harlock de rest van haar leven in vrede te kunnen leven. Dankzij omstandigheden echter is het leven van een kind in gevaar gekomen en hierdoor werd zij weer gedwongen bovennatuurlijke raadsels op te lossen en te jagen op helse demonen.
Er is een vrouw vermoordt en haar dochter is onder verdachte omstandigheden verdwenen. Is dit een willekeurige misdaad, of zit er iets sinisters achter?
Langzaam begint Dawn te vermoeden dat er een verschrikkelijke kracht bezig is. Sterker nog, het lijkt erop dat de bovennatuurlijke gebeurtenissen meer te maken hebben met haar eigen mysterieuze afkomst dan haar lief is.