Betreed de kerkers van koning Thosgar en vernietig zijn demonische volgelingen!
Met een combinatie van de beste elementen van Xenon Valkyrie+ en Riddled Corpses EX, is dit de nieuwste game in de Diabolical Mind trilogie!
Thosgar, een gehate koning aangetrokken door demonische rituelen, is veranderd in een duister en duivels wezen… die bijna de volledige mensheid heeft vernietigd en de wereld heeft overspoeld met monsters.