Er wacht je een gothic 'metroidvania'-avontuur in Demoniaca: Everlasting Night, een zijwaarts scrollend actieplatformspel waarin prachtige groteske beelden worden gecombineerd met een verleidelijke stijl. Ontdek, vecht, ontmoet nieuwe vrienden en neem wraak op degenen die je ondraaglijke pijn bezorgden!
Reis door de angstaanjagende, verdorven Toren van Babel en ontdek de vele gevaarlijke geheimen, daag krachtige lords uit en versla hordes van hun handlangers. Laat je meeslepen in vloeiende realtime gevechten die eenvoudig te leren zijn, maar uitdagend om in uit te blinken. Krijg toegang tot nieuwe gebieden in en rond de toren naarmate je vordert en je je vaardigheden verbetert. Maar wat hoopt iemand zo vol boosheid en wanhoop ooit te bereiken?