Speel basketbal op een veld op jouw bureau en maak fantastische plays met eenvoudige bediening!
Elk bureaubladveld is uniek gebouwd met alledaagse voorwerpen, zoals kantoorartikelen, snoepgoed of zelfs een aquarium!
Van simpele velden tot speciale velden vol met trucjes; er zijn veel levels om te proberen!
Gebruik stat-boostingvoorwerpen samen met jouw gekozen uniform om jouw eigen onverslaanbare dream-team te maken!