IMMERSIEVE ERVARING MET HISTORISCHE ACHTERGROND
Ontdek de waarheid achter misdaden, leer de ware bedoelingen van politici kennen en versla je demonen terwijl je samenwerkt met de eerste en enige keizerin van China tijdens de unieke tijden van de Tang-dynastie.
Het opmerkelijke verhaal wordt getoond met prachtige pixelart die een eerbetoon is aan de oude grafische school, maar met een geheel nieuw uniek tintje.