Devil May Cry
De eerste keer dat de ultieme duivelsjager Dante het toneel betreedt! Het bloed van een legendarische demonkrijger stroomt door de aderen van Dante. Hij gaat voor de mysterieuze Trish naar Mallet Island om Mundus, de koning van de onderwereld, te verslaan. Maar dit is geen gewone klus voor Dante, want hij is ook uit op wraak...