Dexter Stardust : Adventures in Outer Space
Ruimte! Dexter Stardust ontsnapte ternauwernood toen de Vreesians, bewoners van de dreigende Planeet X, een vloot robots stuurden om al het leven op Aarde te vernietigen. Nu, twintig jaar later, probeert een mechanische man van de 10e planeet een zeer belangrijke boodschap aan Dexter over te brengen - hij is de sleutel tot het redden van zowel de mensen als de Vreesians. Speel de tacovriend Dexter Stardust terwijl hij en zijn goede vriendin Aurora op het grootste avontuur van hun leven gaan en het mysterie van de Robot van de Planeet X ontdekken!
Gecreëerd als een klassiek point and click avontuur, kun je lopen, praten en interactie hebben met alles in je omgeving. Gebruik en pak inventaris-items om puzzels op te lossen in meer dan 100 unieke scènes.
Het spelen van Dexter Stardust is als het kijken naar back to back afleveringen van een zaterdagochtend tekenfilm! Met 5 afleveringen in totaal, kun je op elk moment naar een aflevering springen of deze opnieuw afspelen.
De hele familie kan op een ruimtelijk avontuur; met zijn geweldloze gameplay, ongelooflijke verhaal, logische puzzels, en eenvoudige besturing, Dexter en bende zijn zeker om te springen van het scherm en in je hart.