Dicey Dungeons
In deze nieuwe dynamische deckbuilding roguelike van Terry Cavanagh, Chipzel en Marlowe Dobbe vecht je tegen monsters, vind je betere loot en level je helden terwijl je samenwerkt om de Godin van Fortuin, Vrouwe Fortuna zelf, uit te schakelen. Breng je zorgvuldig geplande strategieën in evenwicht met het onvoorspelbare gedrag van een dobbelsteen.