Die for Valhalla!
Die for Valhalla! is een actie-RPG waarin je de volledige controle hebt over helden, monsters en andere dingen om de Vikingen te helpen hun rijk te redden!
Jij bent een Valkyrie, een meisje met het bovennatuurlijke vermogen om gevallen krijgers te besturen. Je gaat op avontuur door vreemde gebieden, waar Noorse mythologie en de verhalen van H.P. Lovecraft elkaar ontmoeten. Klinkt apart? Nou, dat is het ook!