Als je weinig tijd hebt, is dit trio vette indiegames perfect voor een snelle dosis actie. Deze bundel bevat Bleed, Chicken Assassin: Reloaded en Don't Die, Mr Robot! DX.
Een actieplatformer met vloeiende en uitdagende gameplay waarin je stijlvol en acrobatisch moet ontwijken. Er zijn geen overbodige dingen: alleen jij en je vaardigheden in zeven levels aan vijanden, obstakels, halsbrekende hindernissen en vernuftige bazen!
Ga de strijd aan tegen hordes vijanden als Mean Mcallister, de zwaarste kip van de stad. Red je vriendin in deze hilarische en strategische actie-RPG waarin je non-stop op de knoppen blijft rammen.