Digimon Survive
Digimon Survive is een kruising tussen een visuele roman en een tactische RPG die zich afspeelt in een mysterieuze wereld vol gevaarlijke monsters en dodelijke gevechten die je vermogen tot overleven op de proef zullen stellen.
Nadat hij verdwaald is geraakt tijdens een schoolreisje, komt Takuma Momozuka terecht in een wereld die wordt bevolkt door woeste vijanden en nieuwe bondgenoten. Ga mee met Takuma en zijn vrienden en probeer de weg naar huis terug te vinden. Creëer je eigen verhaal in deze spannende visuele roman met turn-based gevechten.
Ontdek een duister verhaal over vriendschap en overleven, boordevol dramatische ontwikkelingen, unieke personages en potentieel grimmige keuzes.