Dirt Trackin Sprint Cars
Sluit je aan bij meer dan 500.000 andere spelers die genieten van het best beoordeelde Dirt Racing Sprint Car-spel van de makers van Dirt Trackin'!
Met 410 Winged, Non-Winged, Big Block Modified en Midget-auto's, kun je er zeker van zijn dat je alle niveaus van concurrentie in dirttrack racen zal tegenkomen. Het spel bevat 13 racebanen om uit te kiezen. 10 fictieve ovale circuits en 3 echte dirttracks – Atomic Speedway, Fairbury Speedway en Brownstown Speedway!
Echte coureurs in alle 4 de raceklassen en een zeer competitieve multiplayer-modus met meer dan 3000 dagelijkse races om je vrienden in de modder te zien. Oefen in Hot Laps, race tegen AI in de singleplayer-modus, of voor degenen die dapper genoeg zijn, begin aan de gruwelijke carrière-modus die je door het hele land en naar Australië brengt om trofeeën te winnen.