Een valse noot is ook een noot
Disaster Band is een ritmegame waarmee je je urenlang zult vermaken. Dankzij de intuïtieve besturing kun je vrijelijk spelen op alle instrumenten die een nummer bevat. Maar dat is nog niet alles: verbind online met je vrienden om samen te spelen, op te treden en te feesten. Of doe spontaan mee met een jamsessie van vreemden. Hoe beter je wordt, hoe hoger je stijgt in de wereldwijde ranglijst. Ga de uitdaging aan en word de allerbeste muzikant – of kom bekend te staan als de beruchte Disaster Band.
Je hebt de creatieve vrijheid om zelf te bepalen welke noten je speelt, dus maak van elke gelegenheid gebruik om te oefenen en improviseren terwijl je het nummer verkent. En vergeet niet: oefening baart kunst. En die kunst zie je terug in hogere scores. Maar wat is daar nou zo leuk aan? De dynamische geluidsengine van Disaster Band maakt elk nummer ontzettend leuk en vermakend, zelfs als je de verkeerde noten speelt.