De online servers voor Disc Jam worden op 30 september 2022 stopgezet. Alle online functies voor deze game (inclusief online multiplayer-modi) worden op die datum stopgezet. Je kunt deze game nog steeds spelen en ervan genieten in de modus voor één speler en lokale offline. Vanaf 30 september 2022 is echter alle online functionaliteit in deze game niet meer toegankelijk.
Disc Jam is een razendsnelle actiesportgame waarin 2-4 spelers de strijd met elkaar aanbinden in een uitzinnige mix van airhockey en tennis. Vang en gooi een oplichtende schijf terwijl je verwoestende vaardigheden ontketent en je eindzone verdedigt. Deze op een arcadespel geïnspireerde titel biedt een spannende combi van strategie en skills met allerlei absurde personages om met vrienden.