Jij bent de Diviner, een mysterieuze waarzegger die oude runen gebruikt om de toekomst te zien terwijl je omringd wordt door de technologie van een cyberpunkmetropool. Praat met je cliënten om hun verhalen te leren kennen en rangschik dan de runen die ze hebben gekozen om de antwoorden te bepalen die je geeft. Deze antwoorden, goed of slecht, hebben de kracht om het lot van zowel mensen als robots te beïnvloeden, om de uitkomst van dit verhaal op interessante manieren te wijzigen, om met de dood om te gaan of je cliënten te helpen die te voorkomen. De beslissingen en gevolgen zijn grijs, waarbij je intuïtie als Diviner nodig is om een einde te maken aan de krankzinnigheid van een wanhopige bevolking.