De strijd om goddelijkheid is begonnen. Kies verstandig en wees voorzichtig met wie je vertrouwt. Het gevaar ligt overal op de loer. Speel met maximaal drie andere spelers, maar besef wel dat slechts één van jullie de kans krijgt om een god te worden. Dit is de meermaals bekroonde RPG Divinity: Original Sin 2.