Don't Touch this Button!
Je weet niet waar je bent of hoe je er bent gekomen... Deze plek ziet er heel bizar uit en de kamers op je pad krioelen van de dodelijke gevaren... Maar ik weet zeker dat je alle obstakels zal overwinnen en de uitgang zal vinden. Of niet...
Don't Touch this Button! is een humoristisch, minimalistisch puzzelspel in eerstepersoonsperpectief. Om te winnen moet je door een aantal kamers gaan en in elke kamer op een bepaalde knop drukken. Maar in elke nieuwe kamer wordt dit steeds moeilijker en wordt het gevaar dat je staat te wachten steeds groter.