Klaar om de hoogste score te halen?
Donut Dodo is een luchtige arcadegame die doet denken aan de geliefde klassiekers uit de vroege jaren 80 die we tot op de dag van vandaag koesteren. Je speelt als Baker Billy Burns, die moet rennen, springen en klimmen om Donut Dodo en zijn stelletje onwetende handlangers te slim af te zijn. Je doel is om alle donuts in elk level te verzamelen, in de best mogelijke tijd!