Een nieuw fenomeen veroverd de mobiele markt stormenderhand! Een augmented-reality-game genaamd Dragon Connection (DraCo) laat spelers honderden draken verzamelen en tegen ze strijden!
Nadat Dulce wekenlang heeft gespaard voor een nieuwe telefoon, kan ze eindelijk ook meedoen aan de hype! Hoe zal haar zomer verlopen, nu ze haar collectie virtuele draken opbouwt en daarmee ook een groep nieuwe vrienden maakt?