Double Cross
Double Cross, ontwikkeld door 13AM Games, de studio achter het bekroonde Runbow, is een spannende actie-avonturengame waarin spelers in de rol kruipen van Zahra, een agent van R.I.F.T. (Regulators of Interdimensional Frontiers and Technology). het is haar taak om de vrede en orde te bewaren tussen alle dimensies. Een recente aanval op het R.I.F.T.-hoofdkwartier werpt spelers in een spannende nieuwe zaak waarin ze hun door R.I.F.T. ontwikkelde uitrusting moeten gebruiken om te slingeren, zwaaien, vechten en onderzoeken in verschillende dimensies. Onderweg verzamelen ze aanwijzingen om de identiteit van de R.I.F.T.-aanvaller steeds iets verder te onthullen en elke variant van het universum te redden.