Doughlings: Arcade
Doughlings biedt unieke gameplay, vermakelijke personages en een interessante wereld. Deze game combineert het beste van alle Arkanoid-games en is afgewerkt met een modern ontwerp.
Er gaat niks boven een bekend gezicht. In Doughlings voel je je meteen thuis dankzij de klassieke gameplay, power-ups en uitdagende levels. Zorg dat Morpheus zijn bal niet kwijtraakt en doe je best om het scherm vrij te maken!
Vergeet de power-ups die je gewoonlijk in blokkenbrekers vindt. Doughling presenteert Show Offs: supervaardigheden die je kunt inzetten om de koers van een level te veranderen. Elk personage heeft een unieke Show Off-vaardigheid tot zijn beschikking staan. Maak er goed gebruik van.
Voltooi de moeilijkere levels om het op te nemen tegen nieuwe vijanden die de game compleet op zijn kop zetten! Moordenaars, psychopaten, spoken, noem maar op! Niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou worden, dus maak je borst maar nat!
Denk je dat jij het beste level kunt maken? Maak dan je eigen levels met alle doelwitten en personages die tot je beschikking staan in Doughlings. Deel ze met de wereld en speel levels die gemaakt zijn door andere spelers!