Doughlings: Invasion
Doughlings: Invasion belooft een leuke game-ervaring voor gamers van alle leeftijden met de innovaties die het brengt voor het schietgenre.
In Doughlings: Invasion, de tweede game van de serie, gaat het verhaal verder waar het gebleven was. Deze keer bewapent onze held Morpheus zich om zijn volk te verdedigen tegen buitenaardse indringers. Morpheus is klaar voor de strijd met zijn unieke persona's, die allemaal tot de tanden bewapend zijn! Diverse woeste ruimte-indringers en uitdagende eindbazen staan in de rij om door jou een kopje kleiner gemaakt te worden!
Maak je op voor een avontuur met een steeds hoger tempo en spanning! Gedurende het spel zul je nieuwe gevechtsstrategieën ontwikkelen, onnoemelijke krachten verwerven door je DNA aan te passen, en het leven van die irritante ruimte-indringers tot een hel maken met je oogverblindende Show Off-krachten.