Maak kennis met Bob, een schattige DragoDino, en leid hem door de 10 levels van het Forest Kingdom in een zoektocht om zijn verloren ei in de top van een gigantische boom terug te vinden.
Verken de wereld en vecht tegen vijanden om hoger te komen. Verzamel power-ups die je helpen op je avontuur. Maar wees voorzichtig! Je komt bewakers tegen die er alles aan doen om je op weg naar boven een halt toe te roepen.