Het Drakenleger, aangevoerd door de meedogenloze keizer Tiberius, komt steeds dichterbij de volledige verovering van de wereld. De ooit machtige naties zijn verdeeld en strijden elk afzonderlijk terwijl hun landen een voor een vallen onder de groeiende schaduw van het leger. Temidden van de chaos staat een jonge man genaamd Helio, uit het bescheiden dorp Haven, voor zijn einde tijdens een wrede drakenaanval. Maar net wanneer alle hoop verloren lijkt, ontwaakt een mysterieuze kracht in hem: de legendarische Skill Taker. Nu moet Helio deze gave beheersen om het tij van de oorlog te keren, de kracht van zijn vijanden overnemen en een onstuitbare macht bevechten.
Ga strategische, turn-based gevechten aan met een frontaal commandosysteem dat draait om het benutten van de zwaktes van vijanden in een fantasy-RPG met prachtige pixel- en anime-personages. Als Helio gebruik je de unieke Skill Taker-kracht om vaardigheden van verslagen vijanden te stelen en toe te passen, zodat je je arsenaal naar wens kunt opbouwen en aanpassen. Beheers de kunst van het anticiperen op vijandelijke zetten, voer verwoestende tegenaanvallen uit en overtreft zelfs de felste tegenstanders. Met elke strijd word je sterker, ontdek je nieuwe strategieën en leid je Helio van eenvoudige dorpsbewoner tot een sleutelspeler in de strijd om het voortbestaan van de wereld.