Dragon's Dogma: Dark Arisen
De bekroonde actie-RPG Dragon’s Dogma: Dark Arisen combineert spannende en diepgaande gevechten met de vrijheid om te gaan en staan waar je maar wilt in een gigantische open wereld. Betreed de fantasywereld Gransys, waar legendarische monster zoals draken voorkomen.
Als de Arisen ga je samen met je volgelingen, de Pawns, op avontuur. Met dit unieke gameplay-systeem kun je niet alleen met tot drie van deze AI-metgezellen op pad en kunnen ze je helpen bij het vechten en verkennen, maar kun je Pawns ook uitwisselen met vrienden en andere spelers online. Met het gedetailleerde personagesysteem kun je het uiterlijk van elke Pawn aanpassen en kun je je zelf ontworpen metgezellen delen met de community.
Deze versie bevat alle voorgaande betaalde DLC, waardoor dit de ultieme versie is van Dragon’s Dogma: Dark Arisen.