In Dragon's Lair kruip je in de huid van de heldhaftige Dirk the Daring, een dappere ridder op een missie om de prinses te redden uit de klauwen van een kwaadaardige draak!
In Dragon's Lair II: Time Warp kruip je opnieuw in de huid van Dirk the Daring! Prinses Daphne is naar een kreukel in de tijdlijn verzonden door de kwaadaardige tovenaar Mordroc, die een huwelijk met haar probeert af te dwingen. Alleen Dirk kan haar redden. Haast je, want wanneer de Casket of Doom geopend is, zal Mordroc zijn Death Ring om de vinger van Daphne schuiven en is ze voorgoed verloren in de Time Warp!