DragonFangZ - The Rose & Dungeon of Time
In deze wonderbaarlijke roguelike speel je als Rose. Laat haar niet vallen in dit avontuur, want daardoor verlies je alle items en begint het level opnieuw! Omdat de kerkers bij elke speelsessie veranderen, zal geen enkele missie hetzelfde zijn.
Rose en haar vijanden spelen om de beurt. Je hebt alle tijd van de wereld om te bedenken wat je volgende zet zal zijn.
Rose kan slagtanden van monsters gebruiken en hun vaardigheden absorberen. Er zijn meer dan 200 soorten monsters waarvan je de krachten kunt combineren.
Deze game bevat ook een ranglijst, een opslagplaats voor items, uitdagingen, een minipuzzel, een galerie voor monsters en een kerker voor gevorderden.