Draw a Stickman: EPIC 2
Ontwerp je eigen stokfiguurtje en zie hoe het tot leven komt in Draw a Stickman: EPIC 2 en de uitbreiding DRAWN BELOW. Daag jezelf uit om elk geheim te ontrafelen, alle tekeningen te verzamelen en je creativiteit te delen met de wereld.
Ga op een gevaarlijke reis door de tijd. Teken je eigen stokfiguurtje en creëer zo een nieuwe vriend! Maar wees gewaarschuwd... je vriend komt diep in de problemen en jij moet hem redden! Zoek je een weg door de magische werelden van EPIC 2 en Drawn Below op je belangrijke missie.
Op je weg door de kleurrijke omgevingen kun je gebruikmaken van een heel assortiment potloden en andere hulpmiddelen die je nodig hebt om langs alle obstakels te komen.
Door de nieuwe functies en verbeteringen beschik je nu over meer kleuren en potloodgroottes. Speel verborgen Color Buddies vrij, spoor puzzelstukjes op en probeer de nieuwe potloden om kabels, eieren en ijs te tekenen. Dit is een ervaring als geen andere, en helemaal in jouw stijl.