Dread Nautical
Dread Nautical is een tactische turn-based RPG met rogue-achtige elementen en combineert een meeslepende gameplay met een cartooneske, maar fascinerende, griezelige ondertoon. Bovennatuurlijke krachten hebben het cruiseschip Hope overgenomen met mysterieuze wangedrochten. Hou ze van je lijf als een van de vier helden tegen wil en dank. Manage je schaarse middelen effectief en overtuig overlevenden samen te vechten. Je hebt ze nodig om deze "vakantie" levend te ontvluchten.
Doorkruis alle 20 dekken om de mysteries van de Hope te ontrafelen. Denk meerdere stappen vooruit tijdens elk gevecht, waarbij je de actiepunten van elk personage optimaal gebruikt. Je wapens, verband en andere items verslechteren, en je middelen zijn maar zeer beperkt. Zorg ervoor dat je metgezellen rusten, want anders krijgt paniek de overhand.