Dream Daddy: A Dad Dating Simulator
Dream Daddy: A Dad Dating Simulator is een game waarin je een vader speelt die een afspraakje probeert te regelen met andere aantrekkelijke vaders.
Deze game bevat tevens Dream Daddy: Dadrector's Cut. De titel is voorzien van nieuwe content, nieuwe verhaallijnen, de mogelijkheid om minigames die je in de game bent tegengekomen opnieuw te spelen en een gloednieuwe minigame!
Jij en je dochter zijn net naar de slaperige badplaats Maple Bay verhuisd en ontdekken dat alle vaders in de buurt vrijgezel zijn! Ga je uit met Teacher Dad, Goth Dad, Bad Dad of een van de andere coole vaders in deze game? Met verschillende verhaallijnen en eindes hoopt Dream Daddy: A Dad Dating Simulator de beste vadergame van het jaar te worden.