Dream Gallery
Omdat wij de traditionele Chinese cultuur, mode, landschappen en artistieke conceptie zeer weten te waarderen, hebben wij het plan opgevat om een ontspannend spel te ontwikkelen dat de vrije tijd en landelijkheid van de oude Chinese dichter Tao Yuan Ming's tijdloze versregels vastlegt: "Bij het plukken van chrysanten onder de oostelijke omheining, kijk ik met rust in mijn hart naar de zuidelijke bergen."
Door middel van de collectie verhalende foto's genomen door onze cameraploeg die door heel China reisde, willen wij de authentieke schoonheid van de traditionele Chinese esthetiek laten zien.