Dreaming Sarah is een surrealistisch avontuurlijk platformspel met puzzelelementen, een boeiende omgeving, een ongelooflijk diverse cast personages en natuurlijk een jong meisje dat Sarah heet.
Sarah heeft een ongeluk gehad en ligt momenteel in coma. Het is aan jou om haar te helpen wakker te worden door haar droomwereld te verkennen.